Dispoziție convocare ședință ordinară Consiliu Local Cornu Luncii

Dispoziție privind convocarea membrilor Consiliului local al comunei Cornu Luncii, judeţul Suceava, în şedinţă ordinară

Gheorghe FRON, primarul comunei Cornu Luncii, judeţul Suceava;

Având în vedere:

  • Prevederile art. 134 alin. (3) lit. a), alin.(5) din OUG nr. 57/2019 privind Codul
    administrativ cu modificările și completările ulterioare;
    În temeiul prevederilor art. 154 alin.(5), art. 155 alin.(1) lit.b) și ale art. 196 alin.(1) lit. b) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,

D I S P U N:

Art. 1. Se convoacă membrii Consiliului local al comunei Cornu Luncii, judeţul Suceava, în şedinţă ordinară pentru data de 31.05.2021 ora 14,00 care va avea loc la Căminul cultural Băișești.
Art. 2. (1) Proiectul ordinii de zi a ședinței este cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta dispoziție;
(2) Proiectele de hotărâre înscrise pe proiectul odinii de zi îndeplinesc condițiile prevăzute de art. 136 alin. (8) OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare.
Art. 3. Materialele înscrise pe ordinea de zi se pot studia la sediul Primăriei comunei Cornu Luncii, județul Suceava la secretarul general al comunei în format letric sau pe site-ul Primăriei comunei Cornu Luncii (www.comunacornuluncii.ro) la secțiunea CONSILIUL LOCAL – „Proiecte de hotărâri” în format electronic.
Art. 4. Proiectele de hotărâri înscrise pe proiectul ordinii de zi au fost transmise spre avizare comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Cornu Luncii, județul Suceava.
Art. 5. Amendamentele cu privire la proiectele de hotărâri se vor formula în scris și se vor depune la secretarul general al comunei Cornu Luncii județul Suceava până cel târziu la data de 31.05.2021.
Art. 6. Prezenta dispoziție va fi înaintată prin grija secretarului general al comunei Cornu Luncii județul Suceava, Instituției Prefectului – Județul Suceava în vederea verificării legalității.

Primar
Gheorghe FRON

Cornu Luncii, 25.05.2021

Contrasemnează
Secretar general al comunei
Constantin OIAGA

                                                                                           ANEXA LA DISPOZIȚIA 

Nr. 88 din 25.05.2021

Proiectul ordinii de zi pentru ședința ordinară din data de 31.03.2021

  1. Prezentarea procesului verbal al ședinței anterioare;
  2. Proiect de hotărâre privind apartenența la Inventarul domeniului public al
    comunei Cornu Luncii, județul Suceava al unor bunuri imobile din intravilanul și extravilanul comunei Cornu Luncii, județul Suceava, categoria de folosință „drumuri” – inițiator primarul comunei dl Fron Gheorghe;
  3. Proiect de hotărâre privind apartenența la Inventarul domeniului privat al comunei
    Cornu Luncii, județul Suceava al unor bunuri imobile intravilan și extravilan, categoria de folosință „neproductiv” și „curți-construcții” – inițiator primarul comunei dl Fron Gheorghe;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea contribuției proprii reprezentând cotizația
    aferentă UAT Cornu Luncii, în scopul implementării Strategiei de Dezvoltare Locală GAL Confluențe Nordice – inițiator primarul comunei dl Fron Gheorghe;
  5. Proiect de hotărâre privind alocarea de la bugetul local a unui sprijin financiar pentru
    executarea lucrărilor de schimbare învelitoare și termoizolație la Biserica Romano-Catolică „Sfinții Ioachim și Ana” sat Dumbrava, comuna Cornu Luncii, județul Suceava – inițiator primarul comunei Cornu Luncii, județul Suceava;
  6. Proiect de hotărâre privind acordarea mandatului special Asociatiei Judetene pentru Apa si Canalizare Suceava sa declanseze procedura de selectie a membrilor Consiliului de Administratie al Sociatatii ACET SA Suceava conform prevederilor OUG Nr. 109/2011 privind guvernanta corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, inițiator primarul comunei Fron Gheorghe.
  7. Poriect de hotărâre privind stabilirea prețului pentru ocuparea temporară a terenului necesar realizării obiectivului de investiții „Instalații tehnologice de suprafață la sondele 1 Herla și 1 Drăceni”, inițiator primarul comunei Fron Gheorghe.
  8. Diverse.

Anunț închiriere pășuni

Anunt privind închirierea pășunilor proprietatea privată a comunei Cornu Luncii, județul Suceava, prin procedura publică de atribuire directă au licitație publică cu strigare

Comuna Comu Luncii, judetul Suceava anunță închirierea pentru o perioadă de 7 ani a suprafeței de 205,38 hectare pășune ce aparține domeniul privat al comunei Comu Luncii, în ședintă publică prin atribuire directă sau, după caz, licitație publică cu strigare.

Ședința publică pentru atribuirea directă va avea loc în data de 27.05.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei comunei Comu Luncii, localitatea Comu Luncii, strada Primăriei, nr. 51.

Înscrierile se fac la sediul Primăriei comunei Comu Luncii în perioada 14.05.2021-24.05.2021 ora 16:00.

Se pot înscrie la ședința publică în vederea închirierii prin atribuire directă crescătorii de animale persoane fizice ori juridice având animalele înscrise în RNE membri ai colectivitätii locale și care au sediul social pe teritoriul localității Cornu Luncii.

Pentru suprafețele de pășune situate în satele Sasca Nouă și Sasca Mică, vor participa la licitație numai crescătorii de animale din satele Păiseni, Sasca Mare, Sasca Mică și Sasca Nouă.

Suprafețele de pășuni care nu se pot închiria prin atribuirea directă, vor fi scoase la licitație publică cu strigare în data de 02.06.2021, ora 12:00 la sediul Primäriei Comu Luncii, localitatea Comu Luncii, strada Primărie, nr. 51.

Înscrierile se fac la sediul Primäriei Comu Luncii în perioada 27.05.2021- 02.06.2021 ora 10:00.

Condițiile de înseriere cât și taxele aferente sunt prevăzute în documentația de atribuire ce poate fi pusă la dispoziția persoanelor interesate la registratura Primăriei Comu Luncii, din comuna Comu Luncii, strada Primăriei, nr.51, jud. Suceava, tel./fax 0230/542.296 – cost 100 lei – începănd cu data de 14.05.2021.

Primar,
Gheorghe FRON

Anunț închiriere pășuni

Anulare licitație publică

Proces verbal de anularea licitației la procedura de licitație publică în vederea concesionării cabinetelor medicale medicina de familie in suprafață de 81,89 mp., respectiv 77,47 mp, situate in incinta Centrului Medical al comunei Comu Luncii, strada Căminului nr.1.

Organizator al procedurii: Primaria comunei Cornu Luncii

Forma de proceduri aleasă: licitație publică cu plicuri închise.

Invitația de participare: publicat din data 19.04.2021 – Monitorul oficial partea a VI-a, ziarul de largă circulație – Bursa, ziar local Monitorul de Suceava, site primărie.

Comisia de evaluare, numită in baza Dispoziției primarului nr. 82 din 29.04.2021 formată din: Cioban Constantin – președinte, Reprezentant ANAF – membru, Berghieva Liviu – membru, Voda Gloria Ramona – membru, Pitaru Costel – membru, Tanasă Nicoleta – secretar, s-a întrunit astăzi 12.05.2021, ora 12.00, la sediul Primăriei Comunei Cornu Luncii, strada Primăriei nr. 51, sala de ședință în vederea deschiderii și analizării ofertelor depuse de către ofertanți pentru concesionarea spațiilor reprezentând cabinete medicale pentru medicina de familie, în suprafețele sus menționate.

Data limită de depunerea ofertelor a fost: 12.05.2021, ora 10.00.

Față de cele prezentate, comisia sus numită a constat faptul că nu au fost depuse oferte în acest sens, motiv pentru care s-a hotărât anularea procedurii de licitație, urmând a se organiza o nouă licitație în conformitate cu art.318 din OUG nr.5712019.

Având în vedere art. 336, alin.(18) din OUG nr.57/2019, care prevede faptul că, în cazul în care, în urma publicării anunțului de licitație nu au fost depuse cel puțin două oferte valabile, autoritatea contractantă este obligată să anuleze procedura și să organizeze o nouă licitație, la o dată ulterioară stabilită de aceasta.

Drept pentru care am încheiat prezentul proces verbal de anulare a licitației.

Comisia de evaluare:

Cioban Constantin – președinte
Reprezentant ANAF – membru
Berghieva Liviu – membru
Voda Gloria Ramona – membru
Pitaru Costel – membru
Tanasă Nicoleta – secretar

Anunț concurs de promovare în grad profesional funcționari publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului

PRIMĂRIA COMUNEI CORNU LUNCII

Anunţă

În conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, ale Hotărârii Guvernului României nr.611/2008 privind aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare vă comunicăm că începând cu data de 07.05.2021 (dată publicare anunț concurs de promovare), intenţionăm să demarăm procedura de organizare a examenului sau concursului de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut, a unor funcționari publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu Luncii care ocupă următoarele funcţii publice de execuţie, astfel:

– inspector, clasa I, grad profesional asistent în inspector, clasa I, grad principal la Compartimentul agricol și fond funciar din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu Luncii județul Suceava;

În vederea respectării prevederilor legale precizate mai sus, vă transmitem următoarele:

I. Denumirea funcţiei  publice de execuție  pentru care se va organiza concurs:

– inspector, clasa I, grad profesional asistent în inspector, clasa I, grad principal la Compartimentul agricol și fond funciar din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu Luncii județul Suceava;

II. Condiţii de desfăşurare a concursului:

– depunerea dosarelor de înscriere – în termen de 20 de zile de la afișarea anunțului la sediul instituției și publicarea pe pagina web a instituției;

– data susținerii probei scrise: 07.06.2021, ora 10,00 la sediul  Primăriei Comunei Cornu Luncii – Sala de şedinţe, din localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, judeţul Suceava;

– interviu: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, sediul Primăriei Comunei Cornu Luncii – Sala de şedinţe.

III. Condiţii de participare la concurs

Pentru a participa la examenul care se organizează în vederea promovării în grad profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarii publici de execuție din cadrul aparatului de specialitate al primarului trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

      –  să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din  care promovează;

            – să fi obţinut cel puţin calificativul „bine” la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;

            – să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Legii;

Dosarul de concurs, cuprinzând documentele menționate în HG nr. 611/2008, se va depune de către candidați în termen de 20 zile de la data afișării anunţului privind organizarea examenului de promovare.

Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu:

a) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;

b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;

c) formularul de înscriere..

IV. Bibliografia.

 – Funcţia publică de execuţie, de inspector, clasa I, grad profesionalprincipal la Compartimentul agricol și fond funciar din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu Luncii județul Suceava;

  1. Constitutia Romaniei;
  • Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 din 3 iulie 2019, privind Codul Administrativ – Partea III (Administraţia publică locală), Partea V (Reguli specifice privind proprietatea publică şi privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale), Partea VI – Titlul II (Statutul funcţionarilor publici) Partea VII (Răspunderea administrativă), Partea IX (Dispoziţii tranzitorii şi finale);
  • Hotărârea Guvernului României nr.611/2008 privind aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu completările şi modificările ulterioare –TITLUL I Dispoziţii generale, TITLUL IX Impozite şi taxe locale, TITLUL X Impozitul pe construcţii cu completările şi modificările ulterioare;
  • Ordonanța Guvernului  nr.28/2008 (actualizată) privind Registrul Agricol;
  • Lege nr. 98/2009 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol;
  • Legea nr. 54/2017 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol
  • Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol;
  • ORDIN nr. 2.408 din 3 decembrie 2014 privind punerea în aplicare a prevederilor art. 5 alin. (1) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol;
  • ORDIN nr. 208 din 26 ianuarie 2015 privind punerea în aplicare a prevederilor art. 9 alin. (1) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol;

Notă: Legislația se va studia având în vedere modificările legislative intervenite până la data publicării anunțului.

Primar Gheorghe Fron

Anunț licitatie terenuri 16 parcele

  • 1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, In special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA CORNU LUNCII, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poştal 727140 str. Primăriei, Nr. 51, judeţul Suceava, cod fiscal: 4441573, telefon:0230/542296-interior: 3 fax: 0230/542296, E-mail secretar cornuluncii@yahoo.ro persoană de contact: OIAGA Constantin ;
  • 2.Informaţii generale privind obiectul vânzării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:
  • suprafaţa de 1000 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 31530;
  • suprafaţa de 1000 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 31531;
  • suprafaţa de 1000 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 31532;
  • suprafaţa de 1000 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 31535;
  • suprafaţa de 436 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38256;
  • suprafaţa de 172 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38291;
  • suprafaţa de 696 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38260;
  • suprafaţa de 942 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38265;
  • suprafaţa de 1.418 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38267;
  • suprafaţa de 6.214 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38158;
  • suprafaţa de 653 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38304;
  • suprafaţa de 1.383 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38344;
  • suprafaţa de 3.405 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38249;
  • suprafaţa de 1.670 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38255;
  • suprafaţa de 7.052 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38454;
  • suprafaţa de 22.787 mp, neproductiv, identificat cu numărul cadastral 38350;

Suprafeţele mai sus menţionate fac parte din domeniul privat al comunei Cornu Luncii şi sunt aprobate vânzării conform art.363 din O.U.G nr.57/2019 şi conform Hotărârii Consiliului Local nr.26 din 31.03.2021.

  • 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
  • Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la solicitarea scrisă a persoanei interesate, depusă la registratură sau prin e-mail, însoţită de dovada plăţii contravalorii documentaţiei.
  • Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorităţii contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire : Biroul secretariat din cadrul

Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, str. Primăriei, nr. 51, judeţul Suceava, cod poştal 727140.

  • Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50

lei/exemplar şi se achită la casieria Comunei Cornu Luncii sau prin virament, în contul Comunei Cornu Luncii R044TREZ59321360250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Fălticeni;

  • Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 06.05.2021, ora 16.00;
  • Informaţii privind ofertele:
    • Data limită de depunere a ofertelor: 19.05.2021 ora 10.00;
    • Adresa la care trebuie depuse ofertele: registratura Primăriei Comunei Cornu Luncii, localitatea Cornu Luncii, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava, cod poştal 727140;
    • Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar

    • Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 19.05.2021 ora 12.00, sala de şedinţe a Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava, cod poştal 727140;

    • Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: acţiunea în justiţie se introduce la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărui jurisdicţie se află sediul locatorului, respectiv: Tribunalul Suceava, municipiul Suceava, strada Ştefan cel Mare nr.62, judeţul Suceava, tel/fax: 0230/214948, 0230/523290, 0230/522296 mihaelaungurenu@just.ro;

Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 20.04.2021

 

Anunț concesionare spațiu medical 81,89 mp

  1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă
  • Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA CORNU LUNCII, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727140 str. Primăriei, Nr. 51, județul Suceava, cod fiscal: 4441573, telefon: 0230/542296 – interior: 3 fax: 0230/542296, E-mail secretar_cornuluncii@yahoo.ro persoană de contact: OIAGA Constantin;

2. Informaţii generale privind obiectul concesionării

  • Informaţii generale privind obiectul concesionării, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: Concesionarea unui spațiu cabinet medical-medicină de familie, în suprafață de 81,89 mp, proprietate privată a comunei Cornu Luncii, situat la parterul Centrului Medical, strada Căminului nr.1, comuna Cornu Luncii, județul Suceava, având nr. cadastral 37956, înscris în cartea funciară CF nr. 37956 Cornu Luncii.

Concesionarea se face conform O.U.G. 57/2019, şi conform Hotărârii Consiliului Local nr. 25 din data de 31.03.2021

  1. Informaţii privind documentaţia de atribuire
  • Informaţii privind documentaţia de atribuire:se regăsesc în caietul de sarcini.
  • 3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la solicitarea scrisă a persoanei interesate (depusă la registratură sau prin e-mail) însoțită de dovada plății contravalorii documentației.
  • 3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Secretarul comunei Cornu Luncii, biroul secretariat din cadrul Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727140, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava.
  • 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 lei/exemplar și se achită cu numerar la casieria Comunei Cornu Luncii sau prin virament, în contul Comunei Cornu Luncii nr. RO44TREZ59321360250XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Fălticeni.
  • 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 28.04.2021, ora 16.00.
  1. Informaţii privind ofertele
  • 4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 12.05.2021 ora 10.00.
  • 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: registratura Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727140, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava.
  • 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
  1. Data şi locul şedinţei publică de deschidere a ofertelor
  • Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 12.05.2021 ora 12.00, sala de ședințe a Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727140, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava.
  1. Denumirea și adresa instanţei competente în soluţionarea litigiilor
  • Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: acțiunea în justiție se introduce la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărui jurisdicție se află sediul locatorului, respectiv: Tribunalul Suceava, municipiul Suceava, strada Ștefan cel Mare nr.62, cod 720062, judeţul Suceava, tel/fax: 0230214948, 0230523290, 0230522296.
  1. Data transmiterii anunţului de licitaţie
  • Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 15.04.2021

Anunț concesionare spațiu medical 81,89 mp

COMUNA CORNU LUNCII
PRIMAR
GHEORGHE FRON

Anunț concesionare spațiu medical 77,47 mp

  1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă
  • Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA CORNU LUNCII, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727140 str. Primăriei, Nr. 51, județul Suceava, cod fiscal: 4441573, telefon: 0230/542296 – interior: 3 fax: 0230/542296, E-mail secretar_cornuluncii@yahoo.ro persoană de contact: OIAGA Constantin;

2. Informaţii generale privind obiectul concesionării

  • Informaţii generale privind obiectul concesionări, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: Concesionarea unui spațiu cabinet medical-medicină de familie, în suprafață de 77,47 mp, proprietate privată a comunei Cornu Luncii, situat la parterul Centrului Medical, strada Căminului nr.1, comuna Cornu Luncii, județul Suceava, având nr. cadastral 37956, înscris în cartea funciară C.F. nr. 37956 Cornu Luncii.

Concesionarea se face conform O.U.G. 57/2019, şi conform Hotărârii Consiliului Local nr. 24 din data de 31.03.2021

  1. Informaţii privind documentaţia de atribuire:se regăsesc în caietul de sarcini
  • 3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la solicitarea scrisă a persoanei interesate (depusă la registratură sau prin e-mail), însoțită de dovada plății contravalorii documentației.
  • 3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Secretarul comunei Cornu Luncii, biroul secretariat din cadrul Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727140, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava.
  • 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 lei/exemplar și se achită cu numerar la casieria Comunei Cornu Luncii sau prin virament, în contul Comunei Cornu Luncii nr. RO44TREZ59321360250XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Fălticeni.
  • 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 28.04.2021, ora 16.00.
  1. Informaţii privind ofertele
  • 4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 12.05.2021 ora 10.00;
  • 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: registratura Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727141, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava.
  • 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor

  • Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 12.05.2021 ora 12.00, sala de ședințe a Primăriei Comunei Cornu Luncii, cu sediul în localitatea Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, cod poștal 727140, strada Primăriei nr. 51, judeţul Suceava.

6. Denumirea și adresa instanței competente în soluționarea litigiilor

  • Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: acțiunea în justiție se introduce la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărui jurisdicție se află sediul locatorului, respectiv: Tribunalul Suceava, municipiul Suceava, strada Ștefan cel Mare nr.62, cod 720062, judeţul Suceava, tel/fax: 0230214948, 0230523290, 0230522296.

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie

  • Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 14.04.2021

Anunț concesionare spațiu medical 77,47 mp

COMUNA CORNU LUNCII
PRIMAR
GHEORGHE FRON

Recensământul Agricol se efectuează în perioada 10 mai – 31 iulie 2021

În perioada 10 mai-31 iulie 2021, se efectuează la nivel național, în toate unitățile administrative teritoriale din România, recensământul agricol.

La nivelul județului Suceava, pregătirea, organizarea, și efectuarea recensământului se realizează de către, Direcția Județeană de Statistică, Direcția Agricolă Județeană, în colaborare cu structurile din subordinea Ministerului Afacerilor Interne.

În acest sens, facem următoarele precizări;

  • La recensământ se înregistrează exploatațiile în care se desfășoară activități agricole, indiferent de statutul lor juridic (activități agricole prin utilizarea suprafeţelor agricole/și sau deţinerea de animale și care obţin produse agricole și/sau păstrează suprafețe în bune condiţii agricole și de mediu).
  • La recensământ sunt colectate informaţii statistice privind principalele caracteristici ale exploatațiilor agricole precum;
  • Informaţii generale privind exploatația agricolă
  • Modul de utilizare a terenului
  • Efectivele de animale o Adăposturile pentru animale
  • Gestionarea dejecţiilor animaliere
  • Agricultura ecologică
  • Persoanele carea au lucrat in agricultura
  • Alte activitati aducatoare de venituri
  • Dezvoltare rurala

Alte informații

  • Capul/Șeful exploatației agricole are obligația să furnizeze recenzorilor date și informații corecte și complete, de asemenea să respecte și să nu obstrucționeze activitatea personalului de recensământ din teritoriu si sa prezinte, pentru înregistrarea corectă a datelor de identificare a persoanelor, un act de identitate valabil.
  • Datele individuale înscrise in chestionarul de recensământ sunt confidențial si sunt utilizate numai in scopuri statistice, codul numeric personal colectat la recensământ este criptat.
  • Pe toata perioada de recenzare, personalul de recensământ in teritoriu se identifica prin prezentarea legitimației care ii atesta calitatea.
    Constituie contravenții următoarele fapte;
  • Obstrucționarea persoanelor implicate in acțiunea de recensământ in efectuarea înregistrărilor si controlul datelor ce fac obiectul acestei cercetări statistice
  • Refuzul furnizării informațiilor prevăzute in chestionarul de recensământ și furnizarea de date si informații eronate sau incomplete

Contravenţiile sus mentionate se sanctioneaza cu amenda de la 1.000-5.000 lei.

Tehnologie asistivă pentru persoanele cu dizabilități. Obține un voucher de până la 5.000 de euro

Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități

Documentează-te! Citește informațiile de mai jos!

Persoanele care pot beneficia de tehnologie asistivă

  1. Persoane care au o dizabilitate atestată prin certificatul de încadrare în grad de handicap;

2. Persoane în căutarea unui loc de muncă și care nu au un loc de muncă în prezent;

3. Persoane în vârsta de muncă (18-65 ani)

Voucherele pentru tehnologie asistivă pot fi folosite pentru achiziția a două dispozitive

Persoanele cu dizabilități, aflate în căutarea unui loc de muncă, pot folosi voucherele pentru tehnologia asistivă și pentru achiziția de  accesorii.

În plus, recent a fost aprobat și ordinul care permite achiziția de două dispozitive, în cazul unor deficiențe bilaterale.

Voucherele au o valoare de aproximativ 5.000 de euro și sunt disponibile grație unui proiect implementat de Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții, în parteneriat cu Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (”Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități”)

Persoanele care pot beneficia de tehnologie asistivă

  • Persoane care au o dizabilitate atestată prin certificatul de încadrare în grad de handicap;
  • Persoane în căutarea unui loc de muncă și care nu au un loc de muncă în prezent;
  • Persoane în vârsta de muncă (18-65 ani).

Pentru a beneficia de aceste vouchere, persoana cu dizabilități se prezintă la AJOFM cu următoarele documente: carte de identitate; adeverință medicală; ultimul document de studii.

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă înregistrează persoana ca fiind în căutarea unui loc de muncă și acordă servicii de informare, consiliere și mediere.

Persoana cu Dizabilități semnează Acordul privind participarea la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă și participă la minimum două activități asigurate de AJOFM (informare, consiliere, mediere).

Persoana cu dizabilități se prezintă la DGASPC (Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului) unde depune următoarele documente:

  • Cerere pentru acordarea voucherului;
  • Certificat de încadrare în grad de handicap și Anexa acestuia (copii);
  • Recomandarea medicului specialist privind tipul de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces;
  • Acordul privind participarea la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă asigurate de AJOFM, însoțit de Planul individual (copie) ;
  • Angajamentul că nu înstrăinează produsul asistiv.

IMPORTANT!

În situația deficiențelor bilaterale, voucherul poate fi utilizat pentru achiziționarea a două produse asistive prevăzute în Lista tehnologiilor și dispozitivelor asistive și tehnologiilor de acces prioritare pentru angajare, cu condiția ca produsele asistive să fie cuprinse în recomandarea medicului specialist privind tipul de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces.

Produsele asistive auditive și de mers pot fi însoțite, după caz, de accesoriile acestora, așa cum sunt prevăzute în Lista tehnologiilor și dispozitivelor asistive și tehnologiilor de acces prioritare pentru angajare, cu condiția ca acestea să fie cuprinse în recomandarea medicului specialist.

Persoana cu dizabilități

  • ridică voucherul de la DGASPC;
  • prezintă voucherul furnizorului de tehnologie asistivă;
  • primește produsul din Lista cu produse.

Informații suplimentare

DGASPC Suceava: 0230 520 172 – Compartimentul Bilete

Proiecte de dezvoltare locală care necesită cofinanțare locală în anul 2021

Primăria Comunei Cornu Luncii derulează anul aceasta mai multe proiecte de dezvoltare locală pe segmentele de educație, sănătate, cultură, utilități (apă, canalizare gaz natural). Valoarea proiectelor este de aproximativ 134 de milioane de lei.

Tabelul proiectelor de investiții în Comuna Cornu Luncii

Nr. CrtDenumire proiect/ProgramPerioada de implementareValoare totala Proiect/ programValoare totala finantare localaNecesar finantare locala 2021Estimari 2022Estimari 2023Estimari 2024
1Extindere alimentare cu apă în comuna Cornu Luncii, jud. Suceava/ P.N.D.L.
2015-2021
  4.911.833
541.784
  541.784  –  –  –
2Extindere Rețea de Canalizare în comuna Cornu Luncii, jud. Suceava/ P.N.D.L.  2015-2021  7.331.863  741.228  741.228  –  –  –
3Reabilitatea și modernizarea Școlii Gimnaziale Sasca Mare, com. Cornu Luncii, județul  Suceava/P.N.D.L.  2016-2021  1.127.722  206.111  206.111  –  –  –
4Modernizare, extindere și dotare Școala Dumbrava, sat Dumbrava, com.Cornu Luncii P.N.D.L.  2017-2021  1.773.463  167.326  167.326  –  –  –
5Construire Dispensar Uman în satul Băișești comuna Cornu Luncii/P.N.D.L.  2017-2021  1.879.413  143.299  143.299  –  –  –
  6Înființare sistem de alimentare cu apă în satele Sasca Mare, Șinca și Păiseni, com. Cornu Luncii P.N.D.L.  2017-2021  9.441.566  345.800  345.800  –  –  –
  7Modernizare și dotare Cămin Cultural în sat Băișești, com. Cornu Luncii/A.F.I.R  2017-2021  1.267.293  89.280  89.280  –  –  –
  8Modernizare drumuri de interes local în lungime totală de 5,5 km în comuna Cornu Luncii/A.F.I.R  2017-2021  5.507.255  295.797  295.797  –  –  –
  9Construire Grădiniță cu program prelungit în satul Dumbrava, com. Cornu Luncii/A.F.I.R.  2017-2021  1.945.282  658.327  658.327  –  –  –
  10Reabilitare și modernizare Drum comunal în sat Păiseni, comuna Cornu Luncii/GAL Confluiențe Nordice  2018-2022  1.437.507  980.955  490.478  490.477  –  –
11Construire grădiniță cu program normal în sat Băișești, comuna Cornu Luncii  2017-2021  1.331.181  153.594  153.594  –
12Construire Cămin Cultural în satul Sasca Mare, comuna Cornu Luncii/C.N.I.  2018-2022  2.402.025  208.980  104.000  104.980  –  –
13Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de calamitati in comuna Cornu Luncii  2018-2022  4.830.001  464.541  232.000  232.541  –  –
14Construire sala de sport cu tribuna 180 locuri in sat Braiesti, com. Cornu Luncii  2018-2021  5.327.914  485.200  485.200  –  –  –
15Construire rețea inteligentă de distribuție gaze naturale în comunele Rădășeni și Cornu Luncii  2020-2024  83.452.370  970.050  470.050  250.000  250.000  –
 TOTAL 133.966.6886.452.2725.124.2741.077.998250.000